Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Web based dynamic modeling in school physics

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00059079" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00059079 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Web based dynamic modeling in school physics

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution presents web based dynamic modeling in school physics developed by means of Hypertext Preprocessor PHP. By this approach we enable to understand various physical phenomena to students and at the same time to demonstrate the power of thedynamic modeling that is used mainly in technology and science. Dynamic modeling can be used to present to pupils results of examples they would not able to analytically calculate themselves. The creation models were initiated research focused on cross-curricular links in the FEP / SEP for school. That is why dynamic modeling is seen as a cross-curricular link of selected objects.

  • Název v anglickém jazyce

    Web based dynamic modeling in school physics

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution presents web based dynamic modeling in school physics developed by means of Hypertext Preprocessor PHP. By this approach we enable to understand various physical phenomena to students and at the same time to demonstrate the power of thedynamic modeling that is used mainly in technology and science. Dynamic modeling can be used to present to pupils results of examples they would not able to analytically calculate themselves. The creation models were initiated research focused on cross-curricular links in the FEP / SEP for school. That is why dynamic modeling is seen as a cross-curricular link of selected objects.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of 14th International Conference on Interactive Collaborative Learning (Proceedings of the ICL2011)

  • ISBN

    9781457717475

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    414-416

  • Název nakladatele

    International Association of Online Engineering

  • Místo vydání

    Wien

  • Místo konání akce

    Slovakia: Piešťany

  • Datum konání akce

    21. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000303452100078