Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením integrovaných v hlavním vzdělávacím proudu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00063892" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00063892 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením integrovaných v hlavním vzdělávacím proudu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zaměřuje na problematiku výuky cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením integrovaných do běžných základních škol. V první části se na jedné straně věnuje současnému pojetí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice v kontextu k celosvětovému vývoji vzdělávání těchto žáků. Na straně druhé pak představuje systém výuky cizího jazyka vycházející z Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V druhé části kapitola představuje případovou studii chlapces oboustranným těžkým sluchovým postižením integrovaného do běžné základní školy a na osvojené kompetence v anglickém jazyce.

  • Název v anglickém jazyce

    Foreign language education for pupils with hearing impairment inegrated into the ordinary educational institutions

  • Popis výsledku anglicky

    This case study focus on the issue of pupils with hearing impairment integrated into the ordinary primary schools learning foreign language. The first part concentrates on one hand on the contemporary approach in education of pupils with special needs inthe Czech republic in the worldwide context. On the other hand this part aims to present a system of foreign language education coming out from the Frame Education Program for Primary Schools. The second part of this chapter presents a case study of theboy with a bilateral severe hearing impairment integrated into the ordinary primary school. The report also maps out acquired skills in English language.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Klenková, J., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení

  • ISBN

    9788021057319

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    173-182

  • Počet stran knihy

    386

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly