Výuka cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením integrovaných v hlavním vzdělávacím proudu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00063892" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00063892 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výuka cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením integrovaných v hlavním vzdělávacím proudu
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zaměřuje na problematiku výuky cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením integrovaných do běžných základních škol. V první části se na jedné straně věnuje současnému pojetí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice v kontextu k celosvětovému vývoji vzdělávání těchto žáků. Na straně druhé pak představuje systém výuky cizího jazyka vycházející z Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V druhé části kapitola představuje případovou studii chlapces oboustranným těžkým sluchovým postižením integrovaného do běžné základní školy a na osvojené kompetence v anglickém jazyce.
Název v anglickém jazyce
Foreign language education for pupils with hearing impairment inegrated into the ordinary educational institutions
Popis výsledku anglicky
This case study focus on the issue of pupils with hearing impairment integrated into the ordinary primary schools learning foreign language. The first part concentrates on one hand on the contemporary approach in education of pupils with special needs inthe Czech republic in the worldwide context. On the other hand this part aims to present a system of foreign language education coming out from the Frame Education Program for Primary Schools. The second part of this chapter presents a case study of theboy with a bilateral severe hearing impairment integrated into the ordinary primary school. The report also maps out acquired skills in English language.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Klenková, J., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení
ISBN
9788021057319
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
173-182
Počet stran knihy
386
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—