Žák se sluchovým postižením v prostředí inkluzivní základní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055146" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055146 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Žák se sluchovým postižením v prostředí inkluzivní základní školy
Popis výsledku v původním jazyce
V předkládané kapitole, která je jedním z výstupů komplexního výzkumu, probíhajícího od podzimu roku 2009 a zaměřeného na analýzu podmínek vzdělávání a přístupů k žákům se sluchovým postižením v prostředí inkluzivní školy, jsou představeny dvě případovéstudie žáků se sluchovým postižením, kteří jsou integrováni na prvním stupni dvou běžných základních škol. Případové studie se podrobně zaměřují na rozbor situace, kdy je žák integrován, a to z různých úhlů pohledu.
Název v anglickém jazyce
Pupil with Hearing Impairment in Inclusive Environment of Primary School
Popis výsledku anglicky
The following chapter, which is one of the results of the complex research realized from autumn 2009 and focused on the analysis of the conditions of education of pupils with hearing impairment and attitudes to pupils with hearing impairment in the environment of inclusive school, presents two case studies of pupils with hearing impairment, who are integrated at mainstream primary schools. The case studies focused in detail on the analysis of the situation of integrated pupils, it offers multiple pointsof view.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Klenková, J., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení.Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities.
ISBN
978-80-210-5731-9
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
165-172
Počet stran knihy
386
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—