Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vytváření podmínek pro cestu k inkluzivní společnosti a inkluzivnímu vzdělávání s ohledem na jedince se sluchovým postižením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072017" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072017 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vytváření podmínek pro cestu k inkluzivní společnosti a inkluzivnímu vzdělávání s ohledem na jedince se sluchovým postižením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaná kapitola si klade za cíl prezentovat výsledky dílčích výzkumných šetření realizovaných v letech 2007 ? 2013 v rámci výzkumného záměru Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity s názvem ?Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacíhoprogramu pro základní vzdělávání? s ohledem na problematiku sluchového postižení. Mezi hlavní oblasti zájmu patří výchova a vzdělání jedinců se sluchovým postižením, na kterou by mělo navazovat úspěšné a plnohodnotné zapojení těchto jedinců do společenského, praktického i profesního života. Mezi další sledované oblasti patřily možnosti dosahování nejen školské, ale i společenské inkluze prostřednictvím různých projektů a workshopů, které mají zvyšovat povědomí laické i odborné veřejnosti o sluchovém postižení.

  • Název v anglickém jazyce

    Creating Conditions for Inclusive Society and Inclusive Education for Individuals with Hearing Loss

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with the presentation of the results from particular researches realized in 2007 ? 2013 within the research program of the Faculty of Education (Masaryk University) called ?Special needs of pupils in context of RVP ZV?, concentrated onthe field of hearing impairment. The main fields of interest are education of people with hearing impairment and successful and full integration of them into the social, practical and professional life. Other fields of interest were possibilities of school and social inclusion with help of some projects and workshops, with the aim to raise the knowledge of the public about the hearing impairment. In the text there are also mentioned actual conditions for education of future teachers of pupils with hearing impairment. At concrete case studies of pupils with hearing impairment at mainstream schools there are presented the examples of positive integration.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Jedinci s narušenou komunikační schopností a se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí škol, školských zařízení a v zařízeních sociálních služeb.

  • ISBN

    9788021066526

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    105-126

  • Počet stran knihy

    179

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly