Inkluzivní vzdělávání žáků se sluchovým postižením v základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046994" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046994 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inkluzivní vzdělávání žáků se sluchovým postižením v základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků se sluchovým postižením v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina a prezentuje výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit podmínky ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením, materiální zabezpečení škol pro vzdělávání sledovaných žáků s ohledem na jejich speciální potřeby, kompetence pedagogických pracovníků v oblasti vzdělávání žáků se sluchovým postižením a využívání nabídky spolupráce se školskými poradenskými zařízeními. Výzkumný soubor tvořili učitelé prvního stupně vybraných základních škol. Na základě analýzy odpovědí získaných z dotazníků je uveden výběr nejvýznamnějších poznatků, které jsou okomentovány a následně pro přehlednost doplněny tabulkami a/či grafy.
Název v anglickém jazyce
Inclusive Education of Pupils with Hearing Impairment in the Primary School
Popis výsledku anglicky
This chapter deals with inclusive education of pupils with hearing impairment in South Moravian region and region Vysočina and presents the results of the research, whom aim was to find out the conditions for education of pupils with hearing impairment,material support of the pupils with regard to their special needs, competences of the teachers in the field of education of pupils with hearing impairment and exploitation of the offered cooperation with school counseling centers. In the research group were the teachers on primary schools. The answers were analyzed and a part of them is presented in this article. The results are commented and the tables and graphs are added.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School
ISBN
978-80-210-5383-0
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Počet stran knihy
409
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—