Analýza podmínek pro vzdělání žáka se sluchovým postižením v běžné základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055145" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055145 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza podmínek pro vzdělání žáka se sluchovým postižením v běžné základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola prezentuje výsledky druhé etapy výzkumu v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se sluchovým postižením v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina. Cílem výzkumu bylo zjistit podmínky ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením, materiální zabezpečeníškol pro vzdělávání sledovaných žáků s ohledem na jejich speciální potřeby, kompetence pedagogických pracovníků v oblasti vzdělávání žáků se sluchovým postižením a využívání nabídky spolupráce se školskými poradenskými zařízeními. Výzkumné šetření navazuje na výzkumné šetření realizované v roce 2010, došlo k navýšení výzkumného vzorku a kvantitativní výzkum byl doplněn realizací kvalitativního výzkumného šetření na vybraných základních školách, kde je integrovaný žák se sluchovým postižením.
Název v anglickém jazyce
Analysis of Conditions for Education of Students with Hearing Impairments in Mainstreem Schools
Popis výsledku anglicky
This chapter presents the results of the second part of research, which was focused on inclusive education of students with hearing impairments in South Moravian Region and Vysočina Region. The aim of research was to find out the conditions for educationof students with hearing impairments, material support of the pupils with regard to their special needs, teachers? competences in education of students with hearing impairments and exploitation of cooperation with school counselling centres. The research plan takes up on the research plan which was realized in 2010. The research group has increased in number and qualitative research at two primary schools, where pupils with hearing impairment are integrated, has been added.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
OPATŘILOVÁ, D. et al. Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním. Education of Students with Disabilities and Health Disadvantages.
ISBN
978-80-7315-219-2
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
77-88
Počet stran knihy
298
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—