Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza podmínek pro vzdělání žáka se sluchovým postižením v běžné základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055145" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055145 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza podmínek pro vzdělání žáka se sluchovým postižením v běžné základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola prezentuje výsledky druhé etapy výzkumu v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se sluchovým postižením v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina. Cílem výzkumu bylo zjistit podmínky ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením, materiální zabezpečeníškol pro vzdělávání sledovaných žáků s ohledem na jejich speciální potřeby, kompetence pedagogických pracovníků v oblasti vzdělávání žáků se sluchovým postižením a využívání nabídky spolupráce se školskými poradenskými zařízeními. Výzkumné šetření navazuje na výzkumné šetření realizované v roce 2010, došlo k navýšení výzkumného vzorku a kvantitativní výzkum byl doplněn realizací kvalitativního výzkumného šetření na vybraných základních školách, kde je integrovaný žák se sluchovým postižením.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Conditions for Education of Students with Hearing Impairments in Mainstreem Schools

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter presents the results of the second part of research, which was focused on inclusive education of students with hearing impairments in South Moravian Region and Vysočina Region. The aim of research was to find out the conditions for educationof students with hearing impairments, material support of the pupils with regard to their special needs, teachers? competences in education of students with hearing impairments and exploitation of cooperation with school counselling centres. The research plan takes up on the research plan which was realized in 2010. The research group has increased in number and qualitative research at two primary schools, where pupils with hearing impairment are integrated, has been added.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    OPATŘILOVÁ, D. et al. Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním. Education of Students with Disabilities and Health Disadvantages.

  • ISBN

    978-80-7315-219-2

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    77-88

  • Počet stran knihy

    298

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly