Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzdělávání žáka se sluchovým postižením v prostředí inkluzivní základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045711" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045711 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzdělávání žáka se sluchovým postižením v prostředí inkluzivní základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se sluchovým postižením v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina. Cílem výzkumu bylo zjistit podmínky ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením, materiální zabezpečení škol pro vzdělávání sledovaných žáků s ohledem na jejich speciální potřeby, kompetence pedagogických pracovníků v oblasti vzdělávání žáků se sluchovým postižením a využívání nabídky spolupráce se školskými poradenskými zařízeními. Bylo provedeno dotazníkové šetření, kde respondenty byli učitelé prvního stupně vybraných základních škol. Na základě analýzy odpovědí získaných z dotazníků je uveden výběr nejvýznamnějších poznatků, které jsou okomentovány a následně pro přehlednost doplněny tabulkami a/či grafy.

  • Název v anglickém jazyce

    Education of Pupil with Hearing Impairment in Inclusive Environment of Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents the results of the research, which was focused on the inclusive education of pupils with hearing impairment in South Moravian region and region Vysočina. The aim of the research was to find out the conditions for education of pupils with hearing impairment, material support of the pupils with regard to their special needs, competences of the teachers in the field of education of pupils with hearing impairment and exploitation of the offered cooperation with school counselling centres. The questionnaires were distributed to the teachers on primary schools. The answers were analysed and a part of them is presented in this article. The results are commented and the tables and graphs are added.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Květoňová, L.; Prouzová, R. (eds.) Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7290-472-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    PdF UK

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    22. 10. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku