Using dialogue journals in an interdisciplinary university course
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00059455" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00059455 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Using dialogue journals in an interdisciplinary university course
Popis výsledku v původním jazyce
The article investigates the use of dialogue journals in an integrated teacher education course. The authors research how dialogue journals contribute towards their students language development, critical thinking skills development and reflective approach to teaching and learning.
Název v anglickém jazyce
Using dialogue journals in an interdisciplinary university course
Popis výsledku anglicky
The article investigates the use of dialogue journals in an integrated teacher education course. The authors research how dialogue journals contribute towards their students language development, critical thinking skills development and reflective approach to teaching and learning.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
The Teacher Trainer, A practical journal for those who train, mentor and educate TESOL teachers
ISSN
0951-7626
e-ISSN
—
Svazek periodika
26
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
21-25
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—