Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dialogue journals as a source of reflection and mentoring in a teacher training programme

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053677" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053677 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Dialogue journals as a source of reflection and mentoring in a teacher training programme

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This journal article describes the use of dialogue journals at the English Department, Faculty of Education, Masaryk University. The authors have used dialogue journals in a variety of courses and used an action research to investigate how the written communication with student teachers enhanced the student teachers ability to reflect on their learning and teaching skills. At the same time the authors evaluated their own roles of individual mentors in the dialogue journal exchange.

  • Název v anglickém jazyce

    Dialogue journals as a source of reflection and mentoring in a teacher training programme

  • Popis výsledku anglicky

    This journal article describes the use of dialogue journals at the English Department, Faculty of Education, Masaryk University. The authors have used dialogue journals in a variety of courses and used an action research to investigate how the written communication with student teachers enhanced the student teachers ability to reflect on their learning and teaching skills. At the same time the authors evaluated their own roles of individual mentors in the dialogue journal exchange.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    New Trends in Educating Future Teachers of English VI

  • ISBN

    978-80-244-2821-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    12-16

  • Název nakladatele

    Univerzita Olomouc

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku