A Teacher as an Authority, an Authority as a Teacher
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A10080651" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:10080651 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Učiteľ ako autorita, autorita ako učiteľ
Popis výsledku v původním jazyce
Článok sa v súlade s Heideggerom i Patočkom venuje problematike autority vo výchove a vo všeobecnosti. Poukazuje na rozdiel medzi autoritou a autoritatívnosťou. Napokon poukazuje na dôležitosť vzťahu medzi učiteľom a študentom.
Název v anglickém jazyce
A Teacher as an Authority, an Authority as a Teacher
Popis výsledku anglicky
According to Heidegger and Patočka, article deals with problems of authority in education and in general. The differences between authority and authoritativeness. The role of the dialogue between teacher and his students.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AA - Filosofie a náboženství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Paideia
ISSN
1214-8725
e-ISSN
—
Svazek periodika
2009
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—