Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A Teacher as an Authority, an Authority as a Teacher

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A10080651" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:10080651 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Učiteľ ako autorita, autorita ako učiteľ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článok sa v súlade s Heideggerom i Patočkom venuje problematike autority vo výchove a vo všeobecnosti. Poukazuje na rozdiel medzi autoritou a autoritatívnosťou. Napokon poukazuje na dôležitosť vzťahu medzi učiteľom a študentom.

  • Název v anglickém jazyce

    A Teacher as an Authority, an Authority as a Teacher

  • Popis výsledku anglicky

    According to Heidegger and Patočka, article deals with problems of authority in education and in general. The differences between authority and authoritativeness. The role of the dialogue between teacher and his students.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AA - Filosofie a náboženství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Paideia

  • ISSN

    1214-8725

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2009

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus