Neformální autorita učitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139616" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139616 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Neformální autorita učitele
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou neformální autority učitele, objasňuje základní pojmy a popisuje faktory, které autoritu učitele ovlivňují. Příspěvek rovněž informuje o výsledcích výzkumu, který byl realizován kvalitativní metodou polostrukturovaného rozhovoru u vybraného vzorku učitelů.
Název v anglickém jazyce
Teacher's Informal Authority
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the issue of teacher's informal authority, explains the basic terminology and describes the factors that influence teacher's authority. It also presents the results of the research which was realized by qualitative method - interviewwith the selected sample of teachers.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Humanica
ISSN
1336-5126
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
41-52
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—