Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti reflexe profesních kompetencí učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F09%3A00005674" target="_blank" >RIV/44555601:13430/09:00005674 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti reflexe profesních kompetencí učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Obsah kapitoly se zabývá možností využití inventáře W. S. Hopkinse - K. D. Moora k sebehodnocení kompetence učitelů s akcentem na sebereflexi. Metoda byla koncipována pro supervizi v přípravě učitelů. Vycházeli jsme ze závěrů odborníků, kteří kritéria činnosti učitelů opírají o profesionalitu a Kodex učitelské profese v USA. Výzkumné šetření u 140 zkoumaných učitelů ukázalo možnosti využití této metody za předpokladu zpřesnění kategorizace pro posuzování

  • Název v anglickém jazyce

    The proposal of possible reflecting of professional competencies by teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The authors deal with problems of the teachers´ professional self-concept. The content describes the method focused on teacher profession evaluation. The authors bring information about possibilities to diagnose the professional teacher?s self-concept byproposal of method W.S. Hopkins ? K.D. Moore.The authors present the applied method with results of the research of the teachers´ perception of their role by 140 tested teachers.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Sociálně psychologické kompetence jedince

  • ISBN

    978-80-7414-164-5

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    163

  • Název nakladatele

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS kapitoly