Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Připravenost učitelů na práci s nadanými žáky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00059470" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00059470 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Připravenost učitelů na práci s nadanými žáky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jestliže vyhláška MŠMT ČR č. 73/2005 Sb. o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných jim dává právo na diferencovaně odpovídající kvalitu vzdělávání, je potřebné zároveň vnímat stupeň odborné připravenosti pro realizaci potřeb, které by vedly k adekvátnímu rozvoji individuálních vloh každého jedince.

  • Název v anglickém jazyce

    The readiness of teachers to work with talented pupils

  • Popis výsledku anglicky

    If the Government regulation No. 73/2005 Coll. about education of children, pupils and students with special educational needs and children, pupils and students extremely talented give them the right to appropriate quality of education differentially, itis also necessary to perceive the degree of professional readiness for the implementation of needs, that would help to appropriate development of individual. If the Government regulation No. 73/2005 Coll. about education of children, pupils and studentswith special educational needs and children, pupils and students extremely talented give them the right to appropriate quality of education differentially, it is also necessary to perceive the degree of professional readiness for the implementation of needs, that would help to appropriate development of individual.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Učíme nadané žáky

  • ISBN

    9788074641046

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    126-139

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě

  • Místo vydání

    Repronis Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku