Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Připravujeme budoucí učitele na integraci žáků se sluchovým postižením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037061" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037061 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Připravujeme budoucí učitele na integraci žáků se sluchovým postižením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vzdělávání žáků se sluchovým postižením upravuje Zákon č. 561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání a vyhláška 73/2005 Sb. o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných. U dětí s lehkými a středně těžkými sluchovými vadami se většinou odborníci spolu s rodiči shodnou na integraci do běžné školy. Jedním z cílů základního vzdělávání je připravit žáky na vzdělávání celoživotní. To přináší nový pohled na pojetí výuky a hlavní snahou učitelů základních škol by mělo být naučit své žáky učit se. Výsledky šetření byly získány v rámci výzkumu.

  • Název v anglickém jazyce

    We are preparing future teachers to integrate pupils with hearing disabilities

  • Popis výsledku anglicky

    Education of hearing-impaired pupils is regulated by the Law No. 561/2004 Coll. on pre-school, elementary-, higher- and other education and the Regulation No. 73/2005 Coll. on education of children, pupils, and students with special needs, and talented children, pupils, and students. Both parents and experts usually decide to integrate children with light- or medium- hearing impairment into regular schools. One of the goals of elementary education is to prepare the pupils for lifelong learning. It brings a new attitude to education. The most important teachers task should be to teach the pupils how to learn. The results have been obtained during a research.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Sociální inkluze v prostředí biodromální speciální pedagogiky

  • ISBN

    978-80-210-4951-2

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    188

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly