Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Množinové operace v úlohách školské matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00060015" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00060015 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Množinové operace v úlohách školské matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci obsahu a forem výuky matematiky na středních školách. Obsahuje několik netradičních úloh a problémů z elementární teorie množin, které slouží k prohloubení a doplnění znalostí studentů z této oblasti, specielně pro budoucí učitele matematiky. Lze je rovněž využít pro práci s nadanými studenty na matematiku na středních školách. V první části příspěvku je uveden problém doplňující a zobecňující princip inkluze a exkluze, v další části je obsaženojeho využití v teorii metrických prostorů a elementární geometrii.

  • Název v anglickém jazyce

    Set operations in school mathematics problems

  • Popis výsledku anglicky

    The article was created as the result of the research oriented at the innovation of the content and forms of secondary school mathematics teaching. This article contains special and not very typical tasks and problems of elementary set theory, suitable for extending and completing student?s knowledge in this field, especially for future teachers. It is possible to use these ideas at secondary schools while working with students gifted in mathematics. In the first part of the article there are introducedproblems complementing and following the principle of inclusion and exclusion, in the second part there is shown the exploitation of set operations in the theory of metric spaces and in elementary geometry.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXX International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM

  • ISBN

    9788072318650

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    17. 5. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku