Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sebehodnocení žáka a hodnocení učitele - dva úzce spjaté procesy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00060186" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00060186 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sebehodnocení žáka a hodnocení učitele - dva úzce spjaté procesy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současné trendy ve vzdělávání poukazují stále více na význam zapojení žáků do hodnocení jejich výsledků. Z výsledků výzkumného šetření (2012) realizovaného na našem pracovišti však vyplývá, že sebehodnocení je na prvním stupni ZŠ podceňováno. Na základězjištěných výsledků výzkumného šetření, reflexe práce se sebehodnocením žáků a teoretických východisek představujeme model hodnocení, v němž má sebehodnocení žáků značný význam pro jeho seberozvoj.

  • Název v anglickém jazyce

    Pupil´s Self-assessment and Assessment of the teacher - two closely related processes

  • Popis výsledku anglicky

    Current trends in education increasingly point to the importance of involving pupils in evaluating their achievement.The results of the survey (2012) conducted at our institution, however, that self-assessment is the primary school underestimated. The findings of the research, reflection work with self-esteem of pupils and present theoretical model evaluation, in which the self-esteem of pupils considerable importance for its self-development.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání - aktuální otázky, perspektivy a výzvy

  • ISBN

    9788021058767

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    23-34

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU

  • Datum konání akce

    11. 6. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku