Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Otázky školního hodnocení v přípravném vzdělávání učitelů 1. stupně základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00060188" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00060188 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Otázky školního hodnocení v přípravném vzdělávání učitelů 1. stupně základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hodnocení žáků je výrazem profesní kompetence učitelů, a proto se stává důležitým tématem v přípravném učitelském vzdělávání. Na příkladech pedagogické přípravy autorky uvádějí příležitosti k rozvoji pedagogického myšlení a dovedností pro posuzování vzdělávacích výsledků žáka. Opírají se o výsledky dotazníkového šetření zkoumajícího hodnocení žáků v praxi a sledují možnosti změn v profesní přípravě učitelů v oblasti hodnocení žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    Issues of school evaluation in the initial training of primary teachers

  • Popis výsledku anglicky

    Assessment of pupils reflects the professional competence of teachers, and therefore becomes an important topic in initial teacher training. In the examples the authors state teacher training opportunities to develop pedagogical thinking and skills for assessment of pupils learning outcomes. They rely on the results of of a survey exploring pupil assessment in practice and pursue the possibilities of changes in the training of teachers in pupil assessment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání - aktuální otázky, perspektivy a výzvy

  • ISBN

    9788021058767

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    137-144

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU

  • Datum konání akce

    11. 6. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku