Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diagnostika v práci učitele s nadanými žáky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063585" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063585 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Diagnostika v práci učitele s nadanými žáky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek uvádí výsledky řešení výzkumného záměru MSM0021622443 a zabývá se problematikou přístupu učitelů ke vzdělávání nadaných žáků, dotýká se v této souvislosti obsahu učitelské profese, poukazujíc na některé dovednosti a kompetence učitele. Uvádí též některé aspekty pedagogické diagnostiky v práci učitele se žáky se specifickými vzdělávacími potřebami.

  • Název v anglickém jazyce

    Diagnostics in the work of the gifted students

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with the approaches of teachers to training talented pupils, in this context, the content of teaching profession, poukazujíc on some of the skills and competences of teachers. Indicates whether or not some of the aspects of the pedagogical work of diagnosis in teachers, pupils with special educational needs.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogická diagnostika a evaluace 2012

  • ISBN

    9788074641671

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    212-223

  • Název nakladatele

    OFTIS Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostravice

  • Datum konání akce

    10. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku