Diagnostika v práci učitele s nadanými žáky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063585" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063585 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Diagnostika v práci učitele s nadanými žáky
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek uvádí výsledky řešení výzkumného záměru MSM0021622443 a zabývá se problematikou přístupu učitelů ke vzdělávání nadaných žáků, dotýká se v této souvislosti obsahu učitelské profese, poukazujíc na některé dovednosti a kompetence učitele. Uvádí též některé aspekty pedagogické diagnostiky v práci učitele se žáky se specifickými vzdělávacími potřebami.
Název v anglickém jazyce
Diagnostics in the work of the gifted students
Popis výsledku anglicky
The contribution deals with the approaches of teachers to training talented pupils, in this context, the content of teaching profession, poukazujíc on some of the skills and competences of teachers. Indicates whether or not some of the aspects of the pedagogical work of diagnosis in teachers, pupils with special educational needs.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogická diagnostika a evaluace 2012
ISBN
9788074641671
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
212-223
Název nakladatele
OFTIS Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostravice
Datum konání akce
10. 10. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—