Přístupy učitele k nadaným žákům
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064330" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064330 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístupy učitele k nadaným žákům
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá problematikou přístupů učitelů ke vzdělávání nadaných žáků a současně se též dotýká v této souvislosti mravní dimenze učitelské profese, poukazujíc na některé etické aspekty práce učitele. Uvádí též některé etické aspekty práce učitelese žáky se specifickými vzdělávacími potřebami. V kapitole jsou též shrnuty výsledky výzkumu vztahu učitelů k nadaným žákům.
Název v anglickém jazyce
Training teachers of gifted students
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with approaches to training teachers of gifted students, while also touching in this context, the moral dimension of the teaching profession, pointing out some of the ethical aspects of the work of teachers. They shall also mention someof the ethical aspects of teachers work with pupils with special educational needs.In the chapter the results of the research teachers of gifted pupils is presented.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách
ISBN
9788021061446
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
42-59
Počet stran knihy
217
Název nakladatele
Masarykova univerzita.
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—