Přístupy učitelů k nadaným žákům
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071097" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071097 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístupy učitelů k nadaným žákům
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá problematikou přístupů učitelů ke vzdělávání nadaných žáků a současně se též dotýká v této souvislosti mravní dimenze učitelské profese, poukazujíc na některé etické aspekty práce učitele. Uvádí též některé etické aspekty práce učitelese žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Při výzkumném řešení bylo použito metody rozhovoru a dotazníků.
Název v anglickém jazyce
Teachers' Approaches to Gifted Learners
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with the teacher´s approaches to education of gifted learners, and also the moral dimension of the teaching profession, pointing out some of the ethical aspects of the teacher?s work. Some of the ethical aspects of being a teacher of pupils with special educational needs are also mentioned. In the research the solutions were used the methods of the interview and questionnaires.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII
ISBN
9788073152468
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
103-120
Počet stran knihy
418
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—