System of education of gifted children in Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00078892" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00078892 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://p.elibri.com.pl/?record_reference=b015137db6bb92bb39c2" target="_blank" >http://p.elibri.com.pl/?record_reference=b015137db6bb92bb39c2</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
polština
Název v původním jazyce
System edukacji uczniów zdolnych w Republice Czeskiej (System of education of gifted children in Czech Republic)
Popis výsledku v původním jazyce
Artykuł dotyczy podejścia do szkoleń nauczycieli uzdolnionych studentów, dotykając także w tym kontekście, moralnego wymiaru nauczania zawodu, wskazując, niektóre aspekty etyczne pracy nauczycieli. Znajdują się one również wspomnieć o niektórych aspektach etycznych nauczycieli pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Název v anglickém jazyce
System of education of gifted children in Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The paper deals with approaches to training teachers of gifted students, while also touching in this context, the moral dimension of the teaching profession, pointing out some of the ethical aspects of the work of teachers. They shall also mention some of the ethical aspects of teachers work with pupils with special educational needs.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Transgresje v edukacji
ISBN
9788378507550
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
275-292
Počet stran knihy
304
Název nakladatele
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
Místo vydání
Krakow
Kód UT WoS kapitoly
—