Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

System of education of gifted children in Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00078892" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00078892 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://p.elibri.com.pl/?record_reference=b015137db6bb92bb39c2" target="_blank" >http://p.elibri.com.pl/?record_reference=b015137db6bb92bb39c2</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    System edukacji uczniów zdolnych w Republice Czeskiej (System of education of gifted children in Czech Republic)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Artykuł dotyczy podejścia do szkoleń nauczycieli uzdolnionych studentów, dotykając także w tym kontekście, moralnego wymiaru nauczania zawodu, wskazując, niektóre aspekty etyczne pracy nauczycieli. Znajdują się one również wspomnieć o niektórych aspektach etycznych nauczycieli pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

  • Název v anglickém jazyce

    System of education of gifted children in Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with approaches to training teachers of gifted students, while also touching in this context, the moral dimension of the teaching profession, pointing out some of the ethical aspects of the work of teachers. They shall also mention some of the ethical aspects of teachers work with pupils with special educational needs.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Transgresje v edukacji

  • ISBN

    9788378507550

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    275-292

  • Počet stran knihy

    304

  • Název nakladatele

    Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego

  • Místo vydání

    Krakow

  • Kód UT WoS kapitoly