Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postoje k matematice v percepci žáků a učitelů (motivační problémy v matematice).

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10190381" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10190381 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postoje k matematice v percepci žáků a učitelů (motivační problémy v matematice).

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V předkládané studii jsou mapovány žákovské postoje k předmětu matematika, pozornost je věnována i učitelské percepci žákovských postojů. Výsledky jsou vybrány z výzkumu, který byl realizován na druhém stupni základních škol v České republice. Vzorek tvořilo 3 108 žáků a 170 jejich učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Approaches to mathematics in the perception of pupils and teachers (motivational problems in mathematics) Approaches to mathematics in the perception of pupils and teachers (motivational problems in mathematics)

  • Popis výsledku anglicky

    The presented study maps pupil's approaches to the subject of Mathematics, and also the teacher's perception of pupil's approaches gets some attention. The results are chosen from a research realised at the second stage of elementary schools in Czech Republic. The sample consisted of 3108 pupils and 170 of their teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F1740" target="_blank" >GAP407/11/1740: Kritická místa matematiky na základní škole - analýza didaktických praktik učitelů</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dva dny s didaktikou matematiky 2013

  • ISBN

    978-80-86843-44-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    12-20

  • Název nakladatele

    Vydavatelský servis Plzeň 2013

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    14. 2. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku