Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inquiry-Based Science Education in Science and Technology Education as a Connectivist Method

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00060368" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00060368 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Inquiry-Based Science Education in Science and Technology Education as a Connectivist Method

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The result of the innovative pedagogical research is the inquiry-based science education, which should improve the negative attitude towards science education. A reaction to the new learning style of the Net Generation is connectivism as a new pedagogical theory. The efficiency of inquiry-based science education may be increased by the implementation of connectivist elements. This study presents specific examples of connectivist applications in inquiry-based science education.

  • Název v anglickém jazyce

    Inquiry-Based Science Education in Science and Technology Education as a Connectivist Method

  • Popis výsledku anglicky

    The result of the innovative pedagogical research is the inquiry-based science education, which should improve the negative attitude towards science education. A reaction to the new learning style of the Net Generation is connectivism as a new pedagogical theory. The efficiency of inquiry-based science education may be increased by the implementation of connectivist elements. This study presents specific examples of connectivist applications in inquiry-based science education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 8th International Conference on Education

  • ISBN

    9786185009052

  • ISSN

    1792-3867

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    831-837

  • Název nakladatele

    Research and Training Institute of East Aegean, Greece

  • Místo vydání

    Samos, Greece

  • Místo konání akce

    Samos, Greece

  • Datum konání akce

    5. 7. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku