Využití Rolino-metody u žáků se zdravotním postižením
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00060866" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00060866 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití Rolino-metody u žáků se zdravotním postižením
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá specifiky v procesu učení u žáků se zdravotním postižením, představuje Rolino-metodu a prezentuje pilotní výzkum, který ověřuje využití této metody u žáků se zdravotním postižením.
Název v anglickém jazyce
Using Rolino-Method for Pupils with Healt Disability
Popis výsledku anglicky
This text deals with specifics in process of learning for pupils with health disability, presents the Rolino-methods and pilot research that validates the use of this method for pupils with health disability
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.
ISBN
9788021059412
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
479-499
Název nakladatele
MU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—