Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učíme psychologii / Teaching Psychology 2011

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00061077" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00061077 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učíme psychologii / Teaching Psychology 2011

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Sborník z jednodenní konference s mezinárodní účastí ?Učíme psychologii / Teaching psychology Brno 2011, aneb Jak učit psychologii studenty nepsychologických oborů i budoucí psychology? měla za cíl obnovit tradici oborových setkání a znovu iniciovat diskusi na témata, která jsou aktuální nejen u nás, ale i v evropské odborné komunitě. Jedná se o velmi širokou paletu témat, např. jak zpřístupňovat a popularizovat psychologické poznatky v hromadné výuce, vysokoškolský učitel psychologie jako profese a její evropská dimenze, inovace a evaluace výuky, Evidence Based a Practice Based přístupy ve výuce psychologie, etické aspekty výuky psychologie, psychologická diagnostika ve výuce, interdisciplinární spolupráce atd.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching Psychology 2011

  • Popis výsledku anglicky

    Proceedings of the conference with international participation "Teaching psychology - Brno 2011? aimed to restore the tradition of professional meetings and re-initiate discussion on contemporary topics, which are important not only in Czech Republic butalso in European professional community. It is a very wide range of topics such as: how to access and popularize psychological knowledge in public education, university professor of psychology as a profession and its European dimension, innovation and evaluation of teaching, and Evidence Based Practice Based approaches in teaching psychology, ethical aspects of psychology teaching, psychological assessment in teaching, interdisciplinary cooperation, etc.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů