Rozvoj cizojazyčné komunikační kompetence žáka v CLILu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00061257" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00061257 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj cizojazyčné komunikační kompetence žáka v CLILu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek reflektuje výsledky výzkumu CLILu v evropském kontextu a konfrontuje výzkumná zjištění s možnostmi využití CLILu v českých školách. Ve druhé části příspěvku autorka prezentuje výukové metody a techniky optimální z hlediska rozvoje některých složek cizojazyčné komunikační kompetence žáka v cílovém jazyce, zejména receptivních řečových dovednosti a slovní zásoby.
Název v anglickém jazyce
The development of communicative competence of the learner in CLIL
Popis výsledku anglicky
The contributions discusses the findings of CLIL research in the European context and confronts them with the possibilities of CLIL implementation in the Czech Republic. In the second part the author deals with methods of English language teaching that can inspire CLIL methodology, especially in the areas of receptive skills and vocabulary teaching..
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
CLIL do škol. Sborník z konference.
ISBN
9788021059382
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
5-13
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—