CLIL jako součást vzdělávání budoucích učitelů anglického jazyka na KAJ PdF MU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00061455" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00061455 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
CLIL jako součást vzdělávání budoucích učitelů anglického jazyka na KAJ PdF MU
Popis výsledku v původním jazyce
Článek popisuje vznik a plánování kurzu CLIL. Hlavní pozornost je věnována výzkumu, který autorka realizovala se studenty.Výzkumnou otázkou bylo to, jak CLIL vnímají budoucí učitelé a jak vidí jeho využitelnost v českém kontextu.
Název v anglickém jazyce
CLIL methodology in preservice teacher education programme at the English Department, Faculty of Education, Masaryk university
Popis výsledku anglicky
The article describes CLIL course design and it focuses on the research in which teacher trainees expressed their critical view on the potential of CLIL in the Czech educational context.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
CLIL do škol
ISBN
9788021059382
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
14-20
Název nakladatele
Pedagogická fakulta, MU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
6. 10. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—