Clil in Mathematics Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33158387" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33158387 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Clil in Mathematics Education
Popis výsledku v původním jazyce
The approach CLIL is a relatively new trend in education. It is a combination of content and language learning (from the English: Content and Language Integrated Learning). The article is focused on using the CLIL in the Czech Republic. The article presents research results of the influence on students' motivation in mathematics lessons with CLIL.
Název v anglickém jazyce
Clil in Mathematics Education
Popis výsledku anglicky
The approach CLIL is a relatively new trend in education. It is a combination of content and language learning (from the English: Content and Language Integrated Learning). The article is focused on using the CLIL in the Czech Republic. The article presents research results of the influence on students' motivation in mathematics lessons with CLIL.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Turkish Online Journal of Educational Technology
ISSN
2146-7242
e-ISSN
—
Svazek periodika
2015
Číslo periodika v rámci svazku
August
Stát vydavatele periodika
TR - Turecká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
67-71
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—