Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Clil in Mathematics Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33158387" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33158387 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Clil in Mathematics Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The approach CLIL is a relatively new trend in education. It is a combination of content and language learning (from the English: Content and Language Integrated Learning). The article is focused on using the CLIL in the Czech Republic. The article presents research results of the influence on students' motivation in mathematics lessons with CLIL.

  • Název v anglickém jazyce

    Clil in Mathematics Education

  • Popis výsledku anglicky

    The approach CLIL is a relatively new trend in education. It is a combination of content and language learning (from the English: Content and Language Integrated Learning). The article is focused on using the CLIL in the Czech Republic. The article presents research results of the influence on students' motivation in mathematics lessons with CLIL.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Turkish Online Journal of Educational Technology

  • ISSN

    2146-7242

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2015

  • Číslo periodika v rámci svazku

    August

  • Stát vydavatele periodika

    TR - Turecká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    67-71

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus