CLIL in mathematics lessons
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33158404" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33158404 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
CLIL in mathematics lessons
Popis výsledku v původním jazyce
The approach CLIL is a relatively new trend in education. It is a combination of content and language learning. The article is focused on using the CLIL in the Czech Republic and it presents research results of the influence on students' motivation in mathematics lessons with CLIL.
Název v anglickém jazyce
CLIL in mathematics lessons
Popis výsledku anglicky
The approach CLIL is a relatively new trend in education. It is a combination of content and language learning. The article is focused on using the CLIL in the Czech Republic and it presents research results of the influence on students' motivation in mathematics lessons with CLIL.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Mathematica V. Scientific Issues
ISBN
978-80-561-0296-1
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
109-114
Počet stran knihy
120
Název nakladatele
Verbum - vydavatelstvo Katolickej univerzity
Místo vydání
Ružomberok
Kód UT WoS kapitoly
—