Pupil's Motivation in Mathematics Teaching Using the CLIL Method
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153240" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33153240 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Pupil's Motivation in Mathematics Teaching Using the CLIL Method
Popis výsledku v původním jazyce
The CLIL method is a relatively new trend in education. It is a combination of content and language learning (from English: Content and Language Integrated Learning). The article is focused on using the CLIL method in the Czech Republic. The article explores the influence of this method on students' motivation, too.
Název v anglickém jazyce
Pupil's Motivation in Mathematics Teaching Using the CLIL Method
Popis výsledku anglicky
The CLIL method is a relatively new trend in education. It is a combination of content and language learning (from English: Content and Language Integrated Learning). The article is focused on using the CLIL method in the Czech Republic. The article explores the influence of this method on students' motivation, too.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Scientific issues
ISSN
1896-0286
e-ISSN
—
Svazek periodika
XIX
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
111-114
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—