Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CLIL: Scaffolding aneb jak podpořit žáka i učitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063834" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063834 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    CLIL: Scaffolding aneb jak podpořit žáka i učitele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá možnými způsoby podpory žáků při výuce odborných předmětů za použití metody CLIL (content and language integrated learning). Vzhledem k dvojím cílům hodiny vedené metodou CLIL musí učitel ve vyučovacím procesu zohledňovat potřebu podpory jak cílů oborové výuky, tak cílů jazykových, které se do značné míry odlišují od cílů v běžných hodinách cizího jazyka. Příspěvek se na základě vlastního původního výzkumu snaží vysvětlit, jaký je vztah mezi vyučováním a učením se, a nabízí soubor strategií podpory učebních procesů použitelných jak pro dosažení cílů v odborném předmětu tak především cílů jazykových.

  • Název v anglickém jazyce

    CLIL: Scaffolding or how to support both learners and teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with different scaffolding strategies when teaching the content of school subjects using CLIL (content and langauge integrated learning). Due to the dual focus of CLIL lessons the teacher has to consider scaffolding equally the contentand the language the aims of which significantly differ from the objectives of common foreign language classes. Based on the author s own original research, the text is trying to explain the relation between teaching and learning and offers a set of strategies which can be employed to achieve the goals of both the content and language teaching.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    CLIL do škol

  • ISBN

    9788021059382

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    21-31

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku