Lifelong Learning and Teachers of Gifted Studenst
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062238" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062238 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Lifelong Learning and Teachers of Gifted Studenst
Popis výsledku v původním jazyce
Readiness of Czech schools to work with talented pupil in the process of education is even still not of legislative support reflected by own teachers. This article is the reaction of the reality and offers current view of the problematic of registrationof talented pupil and teachers readiness to work with these children in school. Post reported the results of the research plan MSM0021622443
Název v anglickém jazyce
Lifelong Learning and Teachers of Gifted Studenst
Popis výsledku anglicky
Readiness of Czech schools to work with talented pupil in the process of education is even still not of legislative support reflected by own teachers. This article is the reaction of the reality and offers current view of the problematic of registrationof talented pupil and teachers readiness to work with these children in school. Post reported the results of the research plan MSM0021622443
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
CZECH-POLISH HISTORICAL AND PEDAGOGICAL JOURNAL
ISSN
1803-6546
e-ISSN
—
Svazek periodika
4/1012
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
33-46
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—