Vyhodnocení účinnosti výuky chemie na ZŠ s využitím motivačních úloh
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062317" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062317 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vyhodnocení účinnosti výuky chemie na ZŠ s využitím motivačních úloh
Popis výsledku v původním jazyce
Práce se zabývá výzkumem využití databanky motivačních chemických a interdisciplinárních zábavných úloh Škola hrou ke vzbuzení zájmu o předmět chemie a ke zvýšení účinnosti výuky chemie žáků ZŠ. Vyhodnocování efektivity výuky bylo testováno na souborechvybraných motivačních úloh (doplňovačky, hřebenovky, roháčci, buňkovky, kruhy, osmisměrky, lištovky, rébusy, otazníky, texty, kouzla) z učiva chemie ZŠ a na žácích 8. a 9. tříd ZŠ v Brně a okolí. Formou řešení úloh bylo testováno 120 žáků a bylo vyhodnocováno celkem 1440 motivačních úloh. Výsledky testování ukázaly, že úspěšnost řešení úloh, po využívání výukového systému Škola hrou ve výuce, se zvýšila v průměru o 23 %.
Název v anglickém jazyce
Evaluation of the effectivity of the chemistry education on primary schools using motivational tasks
Popis výsledku anglicky
This work concerns of the research of the use of the database of the motivational chemical and interdisciplinary tasks School by Play for increase of the interest of chemistry learning and for improve of the effectiveness of chemistry education of pupilsin primary schools. The evaluation was carried out on the chosen types of motivational tasks (gap-fills, cell puzzles, chemical spells, etc.) and on pupils from chosen primary schools. 120 pupils were tested and 1440 motivation tasks were evaluated. Results of testing showed, that success rate of tasks solution, after the use of School by Play educational system in teaching, increased about 23 % in average.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodných vied
ISBN
9788080825416
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
347-351
Název nakladatele
Trnavská univerzita
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Trnava
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—