Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vyhodnocení účinnosti výuky chemie na ZŠ s využitím motivačních úloh

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062317" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062317 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vyhodnocení účinnosti výuky chemie na ZŠ s využitím motivačních úloh

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Práce se zabývá výzkumem využití databanky motivačních chemických a interdisciplinárních zábavných úloh Škola hrou ke vzbuzení zájmu o předmět chemie a ke zvýšení účinnosti výuky chemie žáků ZŠ. Vyhodnocování efektivity výuky bylo testováno na souborechvybraných motivačních úloh (doplňovačky, hřebenovky, roháčci, buňkovky, kruhy, osmisměrky, lištovky, rébusy, otazníky, texty, kouzla) z učiva chemie ZŠ a na žácích 8. a 9. tříd ZŠ v Brně a okolí. Formou řešení úloh bylo testováno 120 žáků a bylo vyhodnocováno celkem 1440 motivačních úloh. Výsledky testování ukázaly, že úspěšnost řešení úloh, po využívání výukového systému Škola hrou ve výuce, se zvýšila v průměru o 23 %.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of the effectivity of the chemistry education on primary schools using motivational tasks

  • Popis výsledku anglicky

    This work concerns of the research of the use of the database of the motivational chemical and interdisciplinary tasks School by Play for increase of the interest of chemistry learning and for improve of the effectiveness of chemistry education of pupilsin primary schools. The evaluation was carried out on the chosen types of motivational tasks (gap-fills, cell puzzles, chemical spells, etc.) and on pupils from chosen primary schools. 120 pupils were tested and 1440 motivation tasks were evaluated. Results of testing showed, that success rate of tasks solution, after the use of School by Play educational system in teaching, increased about 23 % in average.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodných vied

  • ISBN

    9788080825416

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    347-351

  • Název nakladatele

    Trnavská univerzita

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku