UČEBNÍ MATERIÁL PRO VÝUKU PROBLEMATIKY PROKARYOTICKÝCH ORGAMISMŮ NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062325" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062325 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
UČEBNÍ MATERIÁL PRO VÝUKU PROBLEMATIKY PROKARYOTICKÝCH ORGAMISMŮ NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE
Popis výsledku v původním jazyce
V rámci praktické výuky na základní škole byl proveden testovací výzkum úrovně základních znalostí žáků 6. a 7. tříd na třech základních školách Jihomoravského kraje. Na základě výsledků testovacího pedagogického výzkumu byl navržen studijní materiál provýuku problematiky prokaryotických organismů formou pracovních listů pro žáky základní školy. Cílem studijního materiálu bylo zkvalitnění výuky a posílení mezipředmětových vazeb v souladu s rámcovým vzdělávacím programem pro základní školu. Z výsledků testovacího výzkumu bylo zjištěno, že stav znalostí, týkajících se probraného učiva prokaryotických organismů a aspektů s nimi souvisejících není na uspokojivé úrovni. Taktéž z hlediska uplatňování mezipředmětových vazeb jsou dovednosti žáků na nízké úrovni. Proto se naše snaha zaměřuje na didaktické postupy výuky a tvorbu takových učebních materiálů, které žákům umožní pochopit danou problematiku v širších souvislostech.
Název v anglickém jazyce
TEACHING MATERIAL FOR EDUCATION OF PROKARYOTIC ORGAMISM PROBLEMS ON BASIC SCHOOL
Popis výsledku anglicky
The practical instruction in elementary school was performed research test basic knowledge levels of students 6th and 7 classes at three elementary schools of South Moravia. Based on the results of educational test-research has been designed study material for teaching issues prokaryotic organisms form worksheets for primary school. The results of testing research has found that the state of knowledge regarding the subject matter probraného prokaryotic organisms and aspects related to them is not at a satisfactory level. Also, in terms of the application of cross-curricular links are pupils' skills at a low level. Therefore, our effort focuses on the teaching practices of teaching and the creation of such teaching materials, which enables pupils to understand the issue in a broader context. The aim of the study was to improve teaching materials and reinforce interdisciplinary links in accordance with the Framework educational program for elementary school.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2012, Vzdělávání a dnešní společnost.
ISBN
9788090487796
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
72-78
Název nakladatele
? MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2012
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
26. 3. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—