Proměny pojetí vzdělávání a školního hodnocení: filozofická východiska a pedagogické souvislosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062360" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062360 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61988987:17450/12:A13016VC RIV/00216208:11410/12:10128896
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Proměny pojetí vzdělávání a školního hodnocení: filozofická východiska a pedagogické souvislosti
Popis výsledku v původním jazyce
Těžiště publikace spočívá v hledání odpovědí na otázku "Jaký model vzdělávání a školního hodnocení budeme do budoucna preferovat". Autoři předkládají varianty odpovědí z hlediska různých úhlů pohledu a paradigmat.
Název v anglickém jazyce
Changes in the Conception of Education and School Evaluation - Philosophical Foundations and Educational Context
Popis výsledku anglicky
The focus of the publication is to answer the question "What model of education and school evaluation will we prefer in the future". The authors present the answers in terms of different perspectives and paradigma.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788090522206
Počet stran knihy
230
Název nakladatele
Asociace waldorfských škol ČR
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—