Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proměny pojetí vzdělávání a školního hodnocení: filozofická východiska a pedagogické souvislosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062360" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062360 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61988987:17450/12:A13016VC RIV/00216208:11410/12:10128896

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Proměny pojetí vzdělávání a školního hodnocení: filozofická východiska a pedagogické souvislosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Těžiště publikace spočívá v hledání odpovědí na otázku "Jaký model vzdělávání a školního hodnocení budeme do budoucna preferovat". Autoři předkládají varianty odpovědí z hlediska různých úhlů pohledu a paradigmat.

  • Název v anglickém jazyce

    Changes in the Conception of Education and School Evaluation - Philosophical Foundations and Educational Context

  • Popis výsledku anglicky

    The focus of the publication is to answer the question "What model of education and school evaluation will we prefer in the future". The authors present the answers in terms of different perspectives and paradigma.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788090522206

  • Počet stran knihy

    230

  • Název nakladatele

    Asociace waldorfských škol ČR

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy