Využití keyboardů v hodinách hudební výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062465" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062465 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití keyboardů v hodinách hudební výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je zaměřen na využívání keyboardů v hodinách hudební výchovy na základní škole a porovnává data získané z výzkumu autorky uskutečněného v roce 2005 se současným stavem.
Název v anglickém jazyce
The Use of Keyboards in Music Education
Popis výsledku anglicky
The article focuses on the use of keyboards in school music lessons at primary school and it compares data from a survey conducted by the author in 2005 with the current situation.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Teoretické reflexe hudební výchovy
ISSN
1803-1331
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
7-16
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—