Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Studijní opory pro výuku osob se specifickými poruchami učení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062580" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062580 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Studijní opory pro výuku osob se specifickými poruchami učení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Již více než dvacet let se systematicky věnuji zkoumání způsobu využití multimediálních interaktivních distančních studijních opor v prezenční výuce i možnostem a způsobům tvorby distančních studijních opor s cílem zvýšit efektivitu výuky nejen lidí se specifickými poruchami učení (dále již jen SPU). Za tu dobu byla provedena řada na sebe navazujících dílčích výzkumných šetření, která přinesla mnoho zajímavých poznatků. Na základě uvedených zkoumání byl vyvinut MyIMLE systém, který umožňuje přímé propojení studijních opor s externími systémy. Pro efektivní tvorbu opor byla díky výsledkům výzkumů vytvořena metodika tvorby dynamických studijních a výukových opor s možností implementace vnitřní inteligence, která prošla počáteční pilotní testostováním. Tovše přináši mnoho pozitivního a nové možnosti do výuky nejen osob s SPU.

  • Název v anglickém jazyce

    Study supports for teaching people with learning disabilities

  • Popis výsledku anglicky

    I have researched the use of multi-medial interactive study materials for more than 20 years. Furthermore, I focused on possible ways of creating these materials to enhance the effectiveness of education of people with specific learning disorders and notonly them. We have gained a lot of interesting data in a number of researches.Baseed on the findings, the MyIMLE system was developped. It allows to link study materials to external systems. We have prepared guidelines for effective creation of dynamicstudy and teaching materials thanks to the research outcomes and piloted them. It all brings a lot of positive impulses and new opportunities in education of students with SLD as well as without.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs

  • ISBN

    9788021059412

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    326-343

  • Název nakladatele

    PAIDO

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Masarykova univerzita, Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku