Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ON OPEN-ENDED AND CLOSED-ENDED QUESTIONS IN DIDACTIC TESTS OF MATHEMATICS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F11%3A10222093" target="_blank" >RIV/61989592:15310/11:10222093 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15410/11:10222093

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    ON OPEN-ENDED AND CLOSED-ENDED QUESTIONS IN DIDACTIC TESTS OF MATHEMATICS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Since educational assessment of pupils is one of the most important activities in educational process the topic of didactic tests is currently very discussed by teachers and pedagogical experts. There exist a lot of factors that have effect on quality ofthe didactic test. One of them is a kind of test questions (open-ended or closed-ended). There are described the methods as well as process and results of research connected with this problem in mathematical education at elementary school there.

  • Název v anglickém jazyce

    ON OPEN-ENDED AND CLOSED-ENDED QUESTIONS IN DIDACTIC TESTS OF MATHEMATICS

  • Popis výsledku anglicky

    Since educational assessment of pupils is one of the most important activities in educational process the topic of didactic tests is currently very discussed by teachers and pedagogical experts. There exist a lot of factors that have effect on quality ofthe didactic test. One of them is a kind of test questions (open-ended or closed-ended). There are described the methods as well as process and results of research connected with this problem in mathematical education at elementary school there.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Science education in a changing society - 2011

  • ISSN

    1822-7864

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    28

  • Stát vydavatele periodika

    LT - Litevská republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    114-122

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus