Determinanty efektivnosti edukačního procesu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F17%3AA0000015" target="_blank" >RIV/47813059:19510/17:A0000015 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Determinanty efektivnosti edukačního procesu
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie vychází z dlouhodobého teoretického a praktického ("terénního")zkoumání, jakož i z praktických zkušeností autora v oblasti efektivnosti determinantů edukačního procesu. Obsahuje tři kapitoly. první se soustřeďuje na vymezení klíčových kategorií a pojmů jako objekt zkoumání, efektivnost, profit, utilitárnost, edukační efektivnost, didaktická efektivnost, kvalita edukačního procesu, determinanta, determinanta edukační kvality atd. Druhá kapitola je zaměřena na určení determinantů efektivnosti edukačního procesu na bázi časo-sběrného teoretického i praktického zjišťování a zkoumání autora monografie a to v předzaměstnaneckém, tak i zaměstnaneckém, jakož i pozaměstnaneckém období (oblasti). Třetí kapitola je věnována teoretickému zdůvodnění klíčových determinantůefektivnosti edukačního procesu jako edukační cíl, obsah, formy, metody, didaktické prostředky, pomůcky a technika, ajkož i didaktické principy. V závěru prezentuje monografie výběr použitých zdrojů (publikací, dokumentů a norem).
Název v anglickém jazyce
Determinants of Educational Process Effectivenes
Popis výsledku anglicky
Presented monograph is based on long-term theoretical and practical (terrain) research, as well as author practical experience in the sphere of effectivenes determ inants of educational process. The monograph consists of three chapters. The first one concentrates on clarification key cat egories and exploration subject as efficiency, profit, utility, educationa l efficiency, didactic efficiency, quality of educational process, determinant, educational quality determinant etc. The second chapter focuses on appointing determinants of effectivenes of the educational pr ocess on the base monograph author time-stepped theoretical and practi cal exploration in the before occupational, occupational a nd post occupational sphere. The third chapter is devoted to theoretical justification the key determinants of effectivenes of th e educational process as educational aims, contents, forms, methods, did actic means, tool and technics, as well as didactic principles. At the end of presented monograph, the representative selection of used publications, documents and norms is offered.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788073294281
Počet stran knihy
92
Název nakladatele
Repronis, s.r.o. Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS knihy
—