Analýza kvality inkluzivního vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062839" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062839 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza kvality inkluzivního vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole jsou představeny výsledky výzkumného šetření kvality inkluzivního vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra v České republice s bližším zaměřením na Jihomoravský kraj. Sledovanými oblastmi byly stav ve třídách s integrovanými žáky s PAS, projevy žáků, názory pedagogů a kvalita a intenzita spolupráce s poradenskými zařízeními.
Název v anglickém jazyce
Analysis of the Quality of Inclusive Education of Students with Autism Spectrum Disorders
Popis výsledku anglicky
The chapter describes research results of the quality of inclusive education of students with autism spectrum disorders in the Czech Republic with the focus on the South Moravian Region. The focus was set on the situation in the classes with integrated students with ASDs, teachers? opinions, and quality and intensity of cooperation with counselling services.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI.
ISBN
9788073152352
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
211-228
Počet stran knihy
327
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—