Alternativy ve výuce prostorové orientace a samostatného pohybu žáků se zrakovým a přidruženým postižením - příklad dobré praxe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063067" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063067 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Alternativy ve výuce prostorové orientace a samostatného pohybu žáků se zrakovým a přidruženým postižením - příklad dobré praxe
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o výuce prostorové orientace a samostatného pohybu žáků se zrakovým a přidruženým postižením. V úvodní části jsou podána teoretická východiska dané problematiky. Dále se článek zaměřuje na specifika a alternativy výuky prostorové orientace a samostatného pohybu žáků se zrakovým a přidruženým postižením. V závěru je prezentován příklad dobré praxe žáka se zrakovým postižením a tělesným postižením se zřetelem na výcvik prostorové orientace a samostatného pohybu.
Název v anglickém jazyce
Alternatives in Teaching Orientation and Mobility to Students with Visual Impairments and other Disabilities ? Example of Good Practice
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with orientation and mobility teaching to students with visual impairments and other disabilities. It is introduced with the theoretical bases of the issue presented in the article. Furthermore the article aims at alternative techniquesin teaching O&M to students with visual impairments and other disabilities. As the conclusion the example of a good practice of a student with visual and physical disability is presented.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.
ISBN
9788021059412
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
451-464
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—