Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Alternativy ve výuce prostorové orientace a samostatného pohybu žáků se zrakovým a přidruženým postižením - příklad dobré praxe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063067" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063067 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Alternativy ve výuce prostorové orientace a samostatného pohybu žáků se zrakovým a přidruženým postižením - příklad dobré praxe

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává o výuce prostorové orientace a samostatného pohybu žáků se zrakovým a přidruženým postižením. V úvodní části jsou podána teoretická východiska dané problematiky. Dále se článek zaměřuje na specifika a alternativy výuky prostorové orientace a samostatného pohybu žáků se zrakovým a přidruženým postižením. V závěru je prezentován příklad dobré praxe žáka se zrakovým postižením a tělesným postižením se zřetelem na výcvik prostorové orientace a samostatného pohybu.

  • Název v anglickém jazyce

    Alternatives in Teaching Orientation and Mobility to Students with Visual Impairments and other Disabilities ? Example of Good Practice

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with orientation and mobility teaching to students with visual impairments and other disabilities. It is introduced with the theoretical bases of the issue presented in the article. Furthermore the article aims at alternative techniquesin teaching O&amp;M to students with visual impairments and other disabilities. As the conclusion the example of a good practice of a student with visual and physical disability is presented.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.

  • ISBN

    9788021059412

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    451-464

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku