Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza přístupů pedagogů k žákům s celiakií na základních školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063090" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063090 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza přístupů pedagogů k žákům s celiakií na základních školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole jsou analyzovány přístupy pedagogů k žákům s celiakií na základních školách v Brně. Výzkumného šetření se zúčastnili pedagogové z vybraných škol. Hlavní výzkumnou otázkou bylo zjistit, jaké přístupy k těmto žákům učitelé nejčastěji volí a jakým způsobem řeší edukační problémy spojené s onemocněním celiakie. V kapitole jsou nejdříve charakterizována teoretická východiska dané problematiky. Následuje stručný popis chronického onemocnění celiakie, jeho etiologie, projevy a léčba. Vybrané výsledky výzkumného šetření pak přibližují získaná data a informace vztahující se k problematice výchovy a vzdělávání žáků s celiakií.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Approaches of Teachers Towards Pupils with Celiac Disease in Primary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter analyses teachers' attitudes towards pupils with celiac disease in primary schools. The respondents were teachers. The main research question: What approaches are mostly elected and how they solve educational problems associated with celiac disease? In chapter are characterized by theoretical and a brief description of celiac disease. Selected results of the research closer to data and information on the issue of education of pupils with celiac disease.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.

  • ISBN

    9788021059955

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    99-113

  • Počet stran knihy

    298

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly