Analýza přístupů pedagogů k žákům s celiakií na základních školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063090" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063090 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza přístupů pedagogů k žákům s celiakií na základních školách
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole jsou analyzovány přístupy pedagogů k žákům s celiakií na základních školách v Brně. Výzkumného šetření se zúčastnili pedagogové z vybraných škol. Hlavní výzkumnou otázkou bylo zjistit, jaké přístupy k těmto žákům učitelé nejčastěji volí a jakým způsobem řeší edukační problémy spojené s onemocněním celiakie. V kapitole jsou nejdříve charakterizována teoretická východiska dané problematiky. Následuje stručný popis chronického onemocnění celiakie, jeho etiologie, projevy a léčba. Vybrané výsledky výzkumného šetření pak přibližují získaná data a informace vztahující se k problematice výchovy a vzdělávání žáků s celiakií.
Název v anglickém jazyce
Analysis of Approaches of Teachers Towards Pupils with Celiac Disease in Primary Schools
Popis výsledku anglicky
The chapter analyses teachers' attitudes towards pupils with celiac disease in primary schools. The respondents were teachers. The main research question: What approaches are mostly elected and how they solve educational problems associated with celiac disease? In chapter are characterized by theoretical and a brief description of celiac disease. Selected results of the research closer to data and information on the issue of education of pupils with celiac disease.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.
ISBN
9788021059955
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
99-113
Počet stran knihy
298
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—