Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Připravenost učitelů základních škol a jejich postoje k edukaci žáků s epilepsií v podmínkách inkluze

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071108" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071108 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Připravenost učitelů základních škol a jejich postoje k edukaci žáků s epilepsií v podmínkách inkluze

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole je prezentována problematika spojená s edukací žáků s diagnózou epilepsie na základních školách z pohledu pedagogů. Současně je analyzovaná znalostní sféra pedagogů v oblasti výchovy a vzdělávání žáků se zdravotním znevýhodněním a jejich postoje k inkluzi. Výzkumný projekt byl zaměřen na zjištění interdisciplinární angažovanosti pedagogů, jako důležitého předpokladu pro inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním znevýhodněním v běžném edukačním procesu. V kapitole jsou také uvedena teoretická východiska a analyzovány vybrané výsledky výzkumného šetření včetně uvedení závěrů.

  • Název v anglickém jazyce

    Readiness and Attitudes of Elementary School Teachers towards Education of Pupils with Epilepsy in Terms of Inclusion

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents issues related to the education of pupils with epilepsy at elementary schools from the perspective of teachers. At the same time, teachers? knowledge in the education of students with health disadvantages and their attitudes towardsinclusion is analysed. The research project was aimed at finding interdisciplinary engagement of teachers as an important condition for inclusive education of pupils with health disadvantages in regular educational process. The chapter also discusses thetheoretical background and analyses selected results of the research project including conclusions.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vzdělávání žáků se speciáíními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII

  • ISBN

    9788073152468

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    269-280

  • Počet stran knihy

    418

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly