Připravenost učitelů základních škol a jejich postoje k edukaci žáků s epilepsií v podmínkách inkluze
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071108" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071108 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Připravenost učitelů základních škol a jejich postoje k edukaci žáků s epilepsií v podmínkách inkluze
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole je prezentována problematika spojená s edukací žáků s diagnózou epilepsie na základních školách z pohledu pedagogů. Současně je analyzovaná znalostní sféra pedagogů v oblasti výchovy a vzdělávání žáků se zdravotním znevýhodněním a jejich postoje k inkluzi. Výzkumný projekt byl zaměřen na zjištění interdisciplinární angažovanosti pedagogů, jako důležitého předpokladu pro inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním znevýhodněním v běžném edukačním procesu. V kapitole jsou také uvedena teoretická východiska a analyzovány vybrané výsledky výzkumného šetření včetně uvedení závěrů.
Název v anglickém jazyce
Readiness and Attitudes of Elementary School Teachers towards Education of Pupils with Epilepsy in Terms of Inclusion
Popis výsledku anglicky
The chapter presents issues related to the education of pupils with epilepsy at elementary schools from the perspective of teachers. At the same time, teachers? knowledge in the education of students with health disadvantages and their attitudes towardsinclusion is analysed. The research project was aimed at finding interdisciplinary engagement of teachers as an important condition for inclusive education of pupils with health disadvantages in regular educational process. The chapter also discusses thetheoretical background and analyses selected results of the research project including conclusions.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vzdělávání žáků se speciáíními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII
ISBN
9788073152468
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
269-280
Počet stran knihy
418
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—