Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role vysokoškolského učitele v pregraduální přípravě učitelů pro oblast vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33138444" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33138444 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role vysokoškolského učitele v pregraduální přípravě učitelů pro oblast vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se snaží poukázat na roli vysokoškolského učitele v pregraduální přípravě učitelů ve vztahu k budoucímu vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků. V rámci příspěvku jsou prezentovány dílčí výsledky výzkumu IGA PdF_2011_035 s názvem ?Analýza postojů a potřeb učitelů základních škol ve vztahu k edukaci sociálně znevýhodněných žáků?, jenž se zaměřoval na analýzu postojů a potřeb učitelů v oblasti edukace sociálně znevýhodněných žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    The role of university teachers in the undergraduate preparation of teachers for education of socially disadvantaged pupils

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is trying to highlight the role of the university teachers in pregraduate teacher training in relation to future educating of socially disadvantaged pupils. In this paper are presented partial results of IGA research no. PdF_2011_035 titled Analysis of the attitudes and needs of primary teachers in relation to the education of socially disadvantaged pupils. The research was focused on the analysis of teachers attitudes and needs in education of socially disadvantaged pupils.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Quo Vadis vysokoškolská pedagogika: Vysokoškolský učiteľ

  • ISBN

    978-80-8105-453-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    109-113

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    1. 10. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku