Role vysokoškolského učitele v pregraduální přípravě učitelů pro oblast vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33138444" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33138444 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Role vysokoškolského učitele v pregraduální přípravě učitelů pro oblast vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se snaží poukázat na roli vysokoškolského učitele v pregraduální přípravě učitelů ve vztahu k budoucímu vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků. V rámci příspěvku jsou prezentovány dílčí výsledky výzkumu IGA PdF_2011_035 s názvem ?Analýza postojů a potřeb učitelů základních škol ve vztahu k edukaci sociálně znevýhodněných žáků?, jenž se zaměřoval na analýzu postojů a potřeb učitelů v oblasti edukace sociálně znevýhodněných žáků.
Název v anglickém jazyce
The role of university teachers in the undergraduate preparation of teachers for education of socially disadvantaged pupils
Popis výsledku anglicky
This paper is trying to highlight the role of the university teachers in pregraduate teacher training in relation to future educating of socially disadvantaged pupils. In this paper are presented partial results of IGA research no. PdF_2011_035 titled Analysis of the attitudes and needs of primary teachers in relation to the education of socially disadvantaged pupils. The research was focused on the analysis of teachers attitudes and needs in education of socially disadvantaged pupils.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Quo Vadis vysokoškolská pedagogika: Vysokoškolský učiteľ
ISBN
978-80-8105-453-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
109-113
Název nakladatele
Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Trnava
Datum konání akce
1. 10. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—