Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální gramotnost a kompetence učitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33143420" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33143420 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální gramotnost a kompetence učitele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se bude v rámci oblasti gramotnost ve škole věnovat problematice sociální gramotnosti učitele, bude vydefinován vztah k sociálním kompetencím a morální gramotnosti. Stěžejní část je věnována prezentaci dílčích výsledků projektu zaměřeného na postoje a potřeby učitelů vzhledem k žákům se sociálním znevýhodněním a nastíněn další vývoj výzkumu dané oblasti. Příspěvek vznikl za podpory projektu IGA ?Analýza aspektů vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků? číslo projektu PdF_2012_043.

  • Název v anglickém jazyce

    Social literacy and teacher's competence

  • Popis výsledku anglicky

    Within the area of literacy in school the paper will focus on an issue of social literacy of teacher and will be defined relation between social competencies and moral literacy. The main part is devoted to the presentation of partial results of the project focused on the attitudes and needs of teachers in relation to education of socially disadvantaged pupils and it will be outlined further development of this area of research. This paper was supported by IGA project "The Analysis of Aspects of the Education of Socially Disadvantaged Pupils" project number PdF_2012_043.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z konference "Gramotnost ve škole"

  • ISBN

    978-80-905245-0-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    "Nestránkováno"

  • Název nakladatele

    Univerzita Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    28. 3. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku