Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vybrané prvky analýzy postojů učitelů k sociálně znevýhodněným žákům.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33138443" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33138443 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vybrané prvky analýzy postojů učitelů k sociálně znevýhodněným žákům.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jedním z často akcentovaných témat z hlediska zajištění rovných šancí na vzdělávání jsou prosazující se snahy, aby školy uplatňovaly takový přístup, který otevírá cestu ke vzdělávání a rozvíjí potenciál sociálně znevýhodněných žáků. Teoreticky tedy příspěvek vychází z předpokladu, že učitelův postoj k sociálně znevýhodněným žákům může být významnou proměnnou v edukačním procesu. Příspěvek presentuje dílčí výsledky výzkumu IGA s názvem "Analýza postojů a potřeb učitelů základních škol ve vztahu k edukacisociálně znevýhodněných žáků".

  • Název v anglickém jazyce

    Selected features of the teachers' attitudes analysis to the socially disadvataged pupils.

  • Popis výsledku anglicky

    One of the often discussed topics from the viewpoint of providing equal opportunities in education are the efforts of schools to apply way - opening policy to education and develope the potential of socially disadvantaged pupils. This contribution is based on the theoretical assumption that the teachers attitude towards the socially disadvantaged pupils can be a significant variable in the educational process. The contribution presents the partial results of the IGA research titled "Analysis of the attitudes and needs of primary teachers in relation to the education of socially disadvantaged pupils".

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů IX.

  • ISBN

    978-80-87533-03-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    209-217

  • Název nakladatele

    Societas scientiarum Olomucensis II

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 12. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku