Vybrané prvky analýzy postojů učitelů k sociálně znevýhodněným žákům.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33138443" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33138443 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vybrané prvky analýzy postojů učitelů k sociálně znevýhodněným žákům.
Popis výsledku v původním jazyce
Jedním z často akcentovaných témat z hlediska zajištění rovných šancí na vzdělávání jsou prosazující se snahy, aby školy uplatňovaly takový přístup, který otevírá cestu ke vzdělávání a rozvíjí potenciál sociálně znevýhodněných žáků. Teoreticky tedy příspěvek vychází z předpokladu, že učitelův postoj k sociálně znevýhodněným žákům může být významnou proměnnou v edukačním procesu. Příspěvek presentuje dílčí výsledky výzkumu IGA s názvem "Analýza postojů a potřeb učitelů základních škol ve vztahu k edukacisociálně znevýhodněných žáků".
Název v anglickém jazyce
Selected features of the teachers' attitudes analysis to the socially disadvataged pupils.
Popis výsledku anglicky
One of the often discussed topics from the viewpoint of providing equal opportunities in education are the efforts of schools to apply way - opening policy to education and develope the potential of socially disadvantaged pupils. This contribution is based on the theoretical assumption that the teachers attitude towards the socially disadvantaged pupils can be a significant variable in the educational process. The contribution presents the partial results of the IGA research titled "Analysis of the attitudes and needs of primary teachers in relation to the education of socially disadvantaged pupils".
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů IX.
ISBN
978-80-87533-03-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
209-217
Název nakladatele
Societas scientiarum Olomucensis II
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
1. 12. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—