The Attitudes of teachers to socially disadvantaged pupils through the lens of Semantic differential
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33142204" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33142204 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Die Einstellungen von Lehrern zu sozial benachteiligten Schülern aus der Sicht des Semantischen Differenzials
Popis výsledku v původním jazyce
Der Beitrag basiert auf der aktuellen Problematik der Ausbildung von sozial benachteiligten Schülern und sieht diesen Bereich anhand der Analyse der geforschten Einstellungen von Lehrern zu dieser spezifischen Schülergruppe ein (Projekt IGA PdF_2011_035).
Název v anglickém jazyce
The Attitudes of teachers to socially disadvantaged pupils through the lens of Semantic differential
Popis výsledku anglicky
The contribution is based on current educational issues of socially disadvantaged pupils and looks at this issue in terms of research. The research is focused on attitudes of teachers to this specific group of pupils (Project IGA PdF_2011_035).
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
61 - 67
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—