Hodnocení ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055848" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055848 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola předkládá dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na analýzu vzdělávacích drah jedinců ze sociálně znevýhodněného prostředí. Konkrétně se zabývá zejména hodnocením chování, které užívají učitelé základních škol k posílení žádoucího chování žáků se sociálním znevýhodněním.
Název v anglickém jazyce
Assessment in Education of Pupils with Social Disadvantages
Popis výsledku anglicky
The chapter presents partial research outcomes, focusing on education of pupils with social disadvantage. In this chapter we introduce the behavior assessment procedures used by teachers to support positive behavior models of pupils with social disadvantage.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání
ISBN
978-80-210-5663-3
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
129-136
Počet stran knihy
196
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—