Problematika absencí ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063115" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063115 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problematika absencí ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola je orientována na problematiku absencí žáků se sociálním znevýhodněním s těžištěm v období povinné školní docházky. Prezentujeme zde dílčí výsledky výzkumu vzdělávacích drah jedinců se sociálním znevýhodněním. V návaznosti na výsledky výzkumu uvádíme doporučení pro praxi.
Název v anglickém jazyce
Issue of Absences in Education of Pupils with Social Disadvantage
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with issue of absences of pupils with social disadvantage during the period of their compulsory school attendance. The chapter presents partial outcomes research focused on analyze of educational paths of these pupils. Following the results of research we suggest some recommendation and conclusions for a Special Educational practice.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.
ISBN
9788021059962
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
151-157
Počet stran knihy
266
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—