Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aktuální struktura a situace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063667" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063667 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aktuální struktura a situace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola je věnována analýze dílčí části výzkumu realizovaného v letech 2010?2011, a zaměřeného na aktuální situaci v českých školách a žáků se specifi ckými vzdělávacími potřebami a využití digitálních technologií ve vzdělávání. Kapitola prezentuje aktuální stukturu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a podmínky pro vzdělávání žáků se SVP. Analýza dat je soustředěna na odpovědi získané při výzkumném šetření, týkající se stanovených výzkumných otázek, které byly potvrzeny či vyvráceny univariačníanalýzou.

  • Název v anglickém jazyce

    Current structure and Situation of Pupils with SEN in Primar Schools ? Results of Research

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter is devoted to analysis of a research conducted in 2010-2011, focused on current situation in the Czech schools and pupils with special educational needs and the usage of digital technology in education. The chapter presents the current structure of pupils with special educational needs and conditions of education of pupils with SEN.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání ? možnosti a perspektivy.

  • ISBN

    9788021061019

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    19-29

  • Počet stran knihy

    276

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly